Loading...

Reklamace

V případě, že dojde k rozdílu, mezi fakturovaným a dodaným zbožím, kontaktujte nás prosím neprodleně po zjištění rozdílu.

V případě že dojde k poškození kvality zboží v záruční době, výrobci vyžadují zaslání fotografie poškozeného produktu.

Na základě posouzení bude navrženo řešení vzniklého problému. Zpravidla poškozený produkt zaměňujeme za nový v příští objednávce.

Bio certifikáty a podobné dokumenty k náhledu a ke stažení
Nakupte si podle kategorií, výrobců či diet, a to velmi rychle
Zboží Vám doručíme až ke dveřím, nebo na odběrné místo
Každý týden nové recepty pro zpestření vašeho jídelníčku
Sledujte nás
Volejte
+420 608 265 473
Pište
Poradna, objednávky a reklamace
Zpravodaj na e-mail

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů